REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

Podstawowe pojęcia

Sprzedawca/MAS Firma MAS  z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Irysowej 22  wpisana do rejestru przedsiębiorców nr 001810223/2014. MAS z siedzibą w Pozaniu ul. Irysowa 22, NIP: 779-231-42-02, REGON: 100258876, tel. (+48) 535 535 160 , wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Poznania pod numerem: 001810223/2014.

Sklep - serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną www.filtrywentylacja.sklepna5.pl, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary.

Klient - osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13. rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu (w tym również Konsument).

Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Regulamin - niniejszy regulamin określający zasadny świadczenia usług drogą elektroniczną  przez Sprzedawcę.

Towar - rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie, mogąca być przedmiotem umowy sprzedaży, szczegółowo określoną w zamówieniu.

Koszyk - funkcjonalność Sklepu, w której widoczne są wybrane przez Klienta produkty do zakupu oraz umożliwiająca Klientowi ustalenie i modyfikację danych zamówienia, w szczególności: ilość produktów, adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, formy płatności.

§1. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży produktów, uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji. 

2. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na produkty, niezbędny jest komputer z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową.

3. Klient uprawniony jest i zobowiązany do korzystania ze Sklepu zgodnie z jego przeznaczeniem. 


4. Klient zobowiązany jest do powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu lub jego elementy techniczne, w tym od dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest wykorzystywanie Sklepu do celów innych niż jego przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronach internetowych Sklepu jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp. 

5. MAS w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy, w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilność Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta. 


6. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga rejestracji. Samodzielne składanie zamówień przez Klienta na produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu nie wymaga zarejestrowania się.

 

§2. Informacje o produktach

1.Informacje o produktach dostępnych w asortymencie Sklepu stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. 

 

2. Ceny produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu: 

a) zawierają podatek VAT i podawane są w złotych polskich; 

b) nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy zależą od sposobu dostarczenia produktu do Klienta od wartości oraz wielkości zamówienia i podawane są przy wyborze sposobu dostawy produktu przez Klienta. Całkowity koszt zamówienia (tj. cena produktów wraz z kosztami dostawy) wskazany jest w koszyku przed złożeniem zamówienia przez Klienta. 

 

3. MAS zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.  


§3. Rejestracja 

1. W celu rejestracji w Sklepie (założenia konta Klienta) należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając imię i nazwisko, adres dostawy, numer telefonu kontaktowego, adres e-mail oraz hasło, zaakceptować regulamin Sklepu oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do nawiązania, ukształtowania treści, zmiany, rozwiązania i prawidłowej realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną oraz do realizacji zamówień Klienta. 

 

2. Rejestracja w Sklepie, jak również korzystanie z funkcjonalności Sklepu, są nieodpłatne. 

 

3. Po zarejestrowaniu się w Sklepie każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym. 

 

4. W celu usunięcia konta Klienta ze Sklepu należy wysłać wiadomość elektroniczną z prośbą o usunięcie konta za pośrednictwem Centrum Obsługi Klienta z adresu poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowanego w Sklepie. 

 

5. Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem serwisu

PayPal. Przedmiotowe usługi świadczy:

PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (zarejestrowana w R.C.S. Luxembourg pod numerem B 118 349), z oficjalną siedzibą w Luksemburgu, L-2449, dysponuje ważną licencją jako luksemburska instytucja kredytowa w rozumieniu artykułu 2 ustawy o sektorze finansowym z 5 kwietnia 1993 roku (z późniejszymi zmianami), zwanej dalej „Ustawą”, i podlega ścisłemu nadzorowi luksemburskiego organu kontrolnego, Commission de Surveillance du Secteur Financier (Komisji Nadzoru Sektora Finansowego).

PayPal (Europe) S.à.r.l. et Cie, S.C.A. Attention: Legal Department, 5th Floor, 22-24 Boulevard Royal, L-2449, Luxembourg.

 

Przelewy24.pl. Przedmiotowe usługi świadczy:

PayPro SA

ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań
NIP: 779-236-98-87 , Regon: 301345068
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000347935, wysokość kapitału zakładowego: 4 500 000 

oraz

DialCom24 Sp. z o.o. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań
NIP 781-173-38-52, REGON 634509164
Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000306513, wysokość kapitału zakładowego: 1 697 000. 

 

 

§4. Warunki realizacji zamówień

1. Klient może składać zamówienia na produkty dostępne w asortymencie Sklepu przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę. 

2. W celu złożenia zamówienia należy: 

a) wybrać produkt będący przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka” (lub równoznaczny),

b) wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia produktu),

c) wpisać dane odbiorcy zamówienia oraz adres, na który ma nastąpić dostawa produktu. W przypadku wybrania dostawy kurierem Klient może dodatkowo wpisać swój numer telefonu do kontaktu z kurierem,

d) wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane do odbioru zamówienia,

e) Kliknąć przycisk „Złóż zamówienie”, 

f) W przypadku płatności z góry – opłacić zamówienie w jeden z dostępnych sposobów płatności. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony Klientowi na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu (kurierem lub pocztą); 

 

3. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie firmie MAS oferty zawarcia umowy sprzedaży (kupna) zamówionego produktu. 


4. Po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany podczas składania zamówienia zostanie wysłane potwierdzenie otrzymania przez MAS zamówienia złożonego przez Klienta. Jeżeli realizacja zamówienia jest możliwa, na adres poczty elektronicznej Klienta wysłana zostanie wiadomość elektroniczna z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem MAS o przyjęciu oferty, o której mowa w ust. 2 powyżej.  


5. W przypadku braku w Magazynie zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w tym także, jeśli zakup ich od dostawców MAS nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, MAS poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość na wskazany przez Klienta adres e-mail lub przekaże informację drogą telefoniczną na numer wskazany przez Klienta, w terminie wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

 

6. W przypadku, gdy realizacja części zamówienia nie będzie możliwa, MAS może zaproponować Klientowi:  

d)     anulowanie całości zamówienia (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta MAS będzie zwolniona z obowiązku realizacji zamówienia);  

e)     anulowanie zamówienia w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta zamówienie zostanie zrealizowane w części, przy czym MAS będzie zwolniona z obowiązku jego realizacji w pozostałym zakresie); 

f)     podział zamówienia i wyznaczenie nowego terminu realizacji w odniesieniu do tej części zamówienia, której realizacja nie jest możliwa w pierwotnie wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta wysłanie składających się na zamówienie produktów zostanie dokonane w kilku odrębnych przesyłkach, zaś Klient nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z podziałem zamówienia na kilka wysyłek).  

 

7. W przypadku gdy Klient nie wybierze żadnego ze sposobów realizacji zamówienia w sytuacji, o której mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu (w tym również w przypadku braku możliwości nawiązania kontaktu z Klientem z przyczyn nie leżących po stronie MAS), MAS dostarczy Klientowi produkty, co do których zamówienie może być zrealizowane w terminie, w pozostałym zakresie zamówienie zostanie anulowane, o czym Klient zostanie powiadomiony na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta. Klient może odstąpić od umowy w zakresie, w jakim została zrealizowana, na zasadach określonych w § 6 regulaminu.


8. W przypadku gdy Klient nie podejmie żadnej decyzji w sytuacji, o której mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu (w tym również w przypadku braku możliwości nawiązania kontaktu z Klientem z przyczyn nieleżących po stronie MAS), MAS może anulować zamówienie w całości. 

9. W przypadku anulowania zamówienia w sytuacji wskazanej w ust. 6-7 niniejszego paragrafu, jeśli zapłata za przedmiot zamówienia została dokonana z góry, MAS zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (lub jej części w przypadku realizacji zamówienia w części) zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Zasady zwrotu należności zostały szczegółowo opisane w § 7 regulaminu. 

10. W przypadku podania przez Klienta błędnych lub niedokładnych danych, w tym w szczególności błędnego lub niedokładnego adresu, MAS nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu przedmiotu zamówienia w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.

 

§5 Modyfikacje zamówienia

1. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu drogą telefoniczną poprzez kontakt z Centrum Obsługi Klienta, aż do momentu wysłania przez MAS do Klienta wiadomości o realizacji zamówienia. Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z całości bądź z części produktów składających się na zamówienie, zmiany w adresie dostawy lub zmiany danych na fakturze. W przypadku rezygnacji z zamówienia (zarówno w całości jak i w części), jeżeli zapłata została dokonana z góry, zwrot ceny sprzedaży (odpowiedniej części ceny sprzedaży) nastąpi w terminie 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania pisemnej rezygnacji Klienta przez MAS. Zasady zwrotu należności Klientom zostały szczegółowo opisane w § 10 regulaminu. 

 

2. Zmian w zamówieniu można dokonywać telefonicznie poprzez kontakt z telefoniczny (+48 535 535 160) lub mailowo (biur0@filtrywentylacja.pl)


3. Klient otrzyma potwierdzenie dokonania zmian lub anulowania zamówienia na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta w procesie składania zamówienia.

 

 

§6 Formy płatności i rozpoczęcie realizacji zamówienia

1. Dostarczenie przedmiotu zamówienia możliwe jest jedynie na terenie Polski, za które zapłaty można dokonać:  

a) podczas odbioru przedmiotu zamówienia po dostarczeniu go przez Pocztę Polską lub firmę kurierską - gotówką.  W tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po zakończeniu przez Klienta procesu składania zamówienia na stronie Sklepu,

b) przed odbiorem przedmiotu zamówienia (płatność z góry) - przelewem bankowym, kartą płatniczą w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych w  danym momencie przez MAS. W tym przypadku realizacja zamówienia nastąpi po otrzymaniu przez MAS potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez podmiot realizujący płatności,

 

2. Klient nie ma możliwości zapłacić za część zamówienia z góry a za część zamówienia przy odbiorze.

 

§7 Czas realizacji zamówień

1. MAS informuję że orientacyjny czas realizacji zamówienia to od 5 do 7 dni  dni roboczych tj. dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w ciągu których nastąpi nadanie przesyłki z przedmiotem zamówienia. Powyższa informacja to orientacyjny czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji do chwili wysłania przedmiotu zamówienia do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Czas realizacji zamówienia jest podawany z uwzględnieniem terminu skompletowania wszystkich zamówionych produktów. Czas realizacji zamówienia  uzależniony jest od dostępności danego produktu.


2. Na terenie Polski przedmiot zamówienia może być dostarczony za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.  


3. MAS nie ponosi odpowiedzialności za wydłużony czas dostawy lub brak dostawy z powodu podania przez Klienta nieprawidłowych lub niepełnych danych, w tym nieprawidłowego lub niepełnego adresu dostawy. 

 

§8 Warunki reklamacji

1. Klient, nabywający produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania mu danego towaru, o ile w terminie dwóch tygodni od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi MAS o stwierdzonej niezgodności.  


2. MAS w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. 


3. Warunkiem koniecznym, aby MAS rozpatrzyła reklamację, jest dostarczenie jej przez Klienta reklamowanego produktu lub produktów wraz z dowodem zakupu tego produktu (produktów) od MAS i opisem reklamacji (wzór dokumentu reklamacji dostępny w Centrum Obsługi Klienta).  

4. W przypadku gdy produkt był dostarczany za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej, reklamację (tj.  reklamowany produkt, dowód zakupu i opis reklamacji) należy odesłać na adres siedziby MAS (rekomendujemy wysyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej). W przypadku dostarczenia Klientowi produktu przesyłką opłacaną za pobraniem zwrot kosztów zamówienia nastąpi zgodnie z zasadami opisanymi w § 11 poniżej. 

5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – MAS naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie możliwa zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni od daty rozpatrzenia reklamacji. 

6. Klient nabywający produkt w celu związanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient nie będący konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność MAS z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił firmie MAS za nabycie danego produktu.

 

§9 Warunki gwarancji

1. Produkty sprzedawane przez firmę MAS mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta, bądź dystrybutora.

2. W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady:  

a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a MAS może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do MAS,

b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy w związku z niezgodnością produktu z umową – w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień § 8 regulaminu. 

 

§10 Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy

1. Klient może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na nie produkty nie zostały jeszcze przygotowane do wysyłki kontaktując się z Obsługą Klienta .

 

2. Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupów w Sklepie w zakresie niezwiązanym z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (konsument) może odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego w Sklepie bez podawania przyczyny w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych od dnia otrzymania zrealizowanego zamówienia (wydania produktu), za wyjątkiem (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja  2014 r. o prawach konsumenta - tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827 ze zm.). Konsument może odstąpić od umowy, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy, termin odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach (Dz.U. 2014 poz. 827).

a) produktów, których stan po odbiorze przez Klienta uległ zmianie, chyba że zmiana konieczna była w granicach zwykłego zarządu.  

 

3. Odstąpienie od umowy zgodnie z ust. 2 powyżej wymaga złożenia oświadczenia na piśmie w terminie wskazanym w ust. 2 powyżej (Klient może skorzystać ze wzoru oświadczenia dostępnego w Centrum Obsługi Klienta). W takim przypadku Klient zobowiązany jest do zwrotu firmie MAS produktu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu,   zgodnie z postanowieniami ust. 2 niniejszego paragrafu w terminie wynikającym z obwiązujących przepisów prawa. Koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Klient. MAS zwróci Klientowi w terminie 14 dni uiszczoną przez Klienta należność zgodnie z postanowieniami § 11 regulaminu.


4. Klient, który odstąpił od umowy zgodnie z ust. 2 powyżej, może zwrócić przedmiot zamówienia w całości lub części po odebraniu przesyłki dostarczonej Pocztą Polską lub kurierem – w terminie wskazanym w ust. 3 powyżej. Wówczas produkty, co do których Klient odstąpił od umowy, należy odesłać do siedziby MAS.

 

5. MAS nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami. 

 

§11 Zwrot należności Klientom

1. MAS dokona zwrotu należności niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych w przypadku:  

a) anulowania zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego realizacją,

b) zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej,

c) uznania reklamacji i braku możliwości naprawy produktu lub wymiany na nowy.  

 

2. MAS dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy Klienta (w tym powiązany z kartą kredytową lub płatniczą Klienta) – jeśli zamówienie było opłacone: 

- z góry za pomocą przelewu lub karty kredytowej,

- przy odbiorze u kuriera lub na poczcie 

 

3. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie MAS nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres mailowy wezwania do przesłania MAS numeru rachunku bankowego Klienta, Klient nie prześle MAS takiego numeru rachunku bankowego lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonanie zwrotu. MAS nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego.  

4. W przypadku gdy Klient dokonał płatności za zamówienie z nienależącego do niego rachunku bankowego, karty kredytowej lub płatniczej, zwrot nastąpi bezpośrednio na rzecz posiadacza tego rachunku bankowego, karty kredytowej lub płatniczej, przy użyciu których nastąpiła płatność na rzecz MAS zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym paragrafie w ust. 2 niniejszego paragrafu. 

 

§12 Dane osobowe

1.Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez MAS danych osobowych podanych przez niego w procesie składania zamówienia w Sklepie oraz w procesie korzystania ze Sklepu, w tym  dokonywania zakupów w Sklepie. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie przez MAS danych osobowych może uniemożliwiać świadczenie przez MAS usług drogą elektroniczną.


2. Dane osobowe przetwarzane są przez firmę MAS z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Irysowej 22  wpisana do rejestru przedsiębiorców nr 001810223/2014. MAS z siedzibą w Poznaniu ul. Irysowa 22, NIP: 779-231-42-02, REGON: 360268442, tel. (+48) 535 535 160 , wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Poznania pod numerem: 001810223/2014


3. MAS przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną oraz zawierania z Klientem i wykonywania umów sprzedaży produktów zamówionych przez Klienta w Sklepie. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz.926 ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.


4. Klient oświadcza, iż podane przez niego dane osobowe są danymi Klienta. 


§13 Znaki towarowe i nazwy firmowe

 

 

1. Wszystkie nazwy i znaki firmowe lub towarowe, niebędące własnością MAS, występujące w Sklepie internetowym MAS, na domenie filtrywentylacja.sklepna5.pl oraz dokumentacji, należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych oraz w celu wskazania cech i charakterystyk towarów oferowanych w Sklepie internetowym.

 

2.Oznaczenie www.filtrywentylacja.sklepna5.ploraz używane na stronach są znakami chronionymi przepisami ustawy z dnia 30 czerwca 2000r. Prawo własności przemysłowej (Dz.U. 01.49.508 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 93.47.211 z późń. zm.)

 

 

§14 Postanowienia końcowe

1.Informacje o produktach zamieszczone na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.  


2. MAS dokłada wszelkich starań by świadczone usługi w ramach Sklepu były na najwyższym poziomie, jednakże MAS nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Sklepu w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Sklepu.  


3. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie MAS nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta. 


4. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy z dnia 30 maja  2014 r. o prawach konsumenta (tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827). Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271 z późn. zm.).  

5. Wszystkie nazwy produktów zamieszczone na stronie Sklepu używane są w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów Ustawy Prawo własności przemysłowej (Dz. U. Nr 119 z 2003 r. poz. 1117).  


6. Klient akceptując niniejszy regulamin zgadza się na zbieranie i udostępnianie MAS statystyk swojej obecności i aktywności w Sklepie. Dane są zbierane automatycznie i mogą zostać wykorzystane do analizy aktywności Klientów. 


7. W celach statystycznych  oraz w celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług Sklepu korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. cookies). Klient może w dowolnym momencie zmienić ustawienia przeglądarki, by nie akceptowała takich plików lub informowała o ich przesyłaniu. Należy jednak pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookie może spowodować utrudnienia w korzystaniu z Sklepu. Korzystanie przez Klienta z przeglądarki, której ustawienia zezwalają na zapisywanie plików cookie na urządzeniu Klienta, oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie powyższych plików na tym urządzeniu Klienta. 


8. Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego a MAS rozstrzygane będą przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby MAS. 

9. MAS zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. Zmiana regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez MAS, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie Sklepu zmienionego regulaminu. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień regulaminu.

 

 

 

WARUNKI DOSTAWY

 

Dostawa zamówień Sklepu za pomocą firmy kurierskiej 

    •    Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu wyślemy do Ciebie e-mail z podanym numerem listu przewozowego.

    •    Kurier podejmuje 2 próby doręczenia zamówienia. Pierwsza próba doręczenia ma miejsce następnego dnia po wysłaniu zamówienia z magazynu Filtrywentylacja.sklepna5.pl

    •    Przesyłki kurierskie są dostarczane głównie w godzinach 9:00 - 18:00 w dni robocze. Prosimy podać adres, pod którym będzie osoba upoważniona do odbioru przesyłki. Przed doręczeniem kurier zwyczajowo kontaktuje się z odbiorcą telefonicznie.

    •    Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem a będzie miał dostęp do skrzynki pocztowej, zostawi awizo. W przypadku, jeśli w pobliżu znajduje się Oddział Firmy Kurierskiej–  będzie można odebrać przesyłkę właśnie tam lub skontaktować się z bazą firmy kurierskiej i ustalić inny sposób dostarczenia. Wszelkie informacje wraz z adresem Oddziału Firmy Kurierskiej będą podane na awizo.

    •    W przypadku niedoręczenia zamówienia, zostanie ono zwrócone do naszego magazynu.

Sprawdź – gdzie znajduje się Twoja przesyłka, przy pomocy serwisu dostępnego na stronie Firmy Kurierskiej.

 

Dostawa zamówień Filtrywentylacja.sklepna5.pl za pomocą firmy Poczta Polska

   •    Poczta poinformuje za pomocą wiadomości tekstowej (SMS) o terminie doręczenia wysyłki oraz    awizacji przesyłki. Z tego powodu przy składaniu zamówienia wymagane jest podanie nr telefonu komórkowego.

    •    Kurier pocztowy podejmie próbę doręczenia zamówienia tylko raz.

    •    Jeśli nie zastanie odbiorcy zamówienia pod wskazanym adresem, a będzie miał taką możliwość, zostawi awizo z informacją o próbie doręczenia zamówienia.

    •    Zamówienie na poczcie czeka na odbiór przez 7 dni.

    •    W przypadku niedoręczenia zamówienia, zostanie ono przekazane do magazynu. W takiej sytuacji nie ma możliwości cofnięcia zamówienia i dostarczenia go ponownie.

    •    Aktualny status przesyłki można sprawdzić na stronie: http://emonitoring.poczta-polska.pl/

 

 

KOSZTY DOSTAWY:

Koszty dostawy każdorazowo wyświetlane są przy finalizacji transakcji zakupu, są podane w wartości brutto w polskich złotych.

 

 

WARUNKI PŁATNOŚCI

 

Ceny w Sklepie określone są w PLN (polskich złotych) i zawierają wszelkie należne cła i 

podatki , jednakże nie zostały powiększone o koszt dostawy, chyba że warunki Promocji 

stosowanej przez Sklep stanowią inaczej. 

 

Kraje, do których wysyłamy:

    •    Polska

 W przypadku gdy towar miałby zostać wysłany za granice prosimy o kontakt pod adresem e-mail: bliuro@filtrywentylacja.pl - w celu skalkulowania kosztów dostawy zagraniczne.  

Metody płatności:

 

KARTA KREDYTOWA - Visa lub Euro - Mastercard

Aby zapłacić za pomocą karty kredytowej wybierz odpowiednią kartę (Visa lub Euro - Mastercard), a następnie wypełnij wszelkie dane niezbędne do wykonania przelewu. 

Należna suma zostanie pobrana z Twojej karty kredytowej.

W przypadku błędu w płatności zostaniesz poinformowany o tym fakcie mailem.

 

Zwykły przelew
Po złożeniu zamówienia na stronie Filtrywentylacja.sklepna5.pl otrzymasz mail potwierdzający złożenie  zamówienia wraz z instrukcją jak zapłacić tą metodą płatności.

Wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu potwierdzającym. 

Wpłaty należy dokonać w ciągu 3 dni od dokonania zamówienia. Jeśli nie otrzymamy płatności w ciągu 3 dni, zamówienie zostanie anulowana. 

 

Płatności przelewy24.pl 

Dzięki płatnościom przelewy24.pl możesz zapłacić szybkim przelewem z Twojego banku (obecnie dostępne przelewy dostępne na stronie http://www.przelewy24.pl/cms,66,przelewy_karty_przekazy.htm

 

Po dokonaniu zamówienia:
- Przy wyborze tej formy płatności zostaną Państwo przekierowani w następnym kroku do serwisu przelewy24.pl. Po udanym wprowadzeniu danych powrócą Państwo automatycznie do tego sklepu, aby móc zakończyć proces zamówienia.

 

Płatności PayPal

Dzięki płatnościom przelewy24.pl możesz zapłacić kartą kredytową, polecenie zapłaty, przelew, itp.

Przy wyborze tej formy płatności zostaną Państwo przekierowani w następnym kroku do PayPal. Po udanym wprowadzeniu danych powrócą Państwo automatycznie do tego sklepu, aby móc zakończyć proces zamówienia. 

 

- Płatność z góry Realizacja zamówienia nastąpi po otrzymaniu zapłaty na podane konto. Zostaną Państwo poinformowani o tym osobnym mailem.

- Odbiór osobisty Możliwość odbioru osobistego prosimy uzgodnić z administratorem sklepu zaraz po złożeniu zamówienia telefonicznie lub mailowo. 

- Płatność za pobraniem Uwaga: Przy zapłacie za zaliczeniem pocztowym ponoszą Państwo przy odbiorze dodatkowe koszty w wysokości 6,00 pln.

 

Klient może wybrać formę płatności spośród form płatności wskazanych w formularzu Zamówienia. Termin płatności za zamówione Produkty w przypadku wyboru przez Klienta formy płatności „z góry” wynosi 5 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. Po upływie powyższego terminu, Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Klientem celem powiadomienia o możliwości uiszczenia płatności w dodatkowym 3 dniowym terminie. Nieuiszczenie płatności, pomimo upływu wyznaczonego dodatkowego terminu, jest warunkiem rozwiązującym umowę sprzedaży Produktów. Klient może również we wskazanym terminie anulować Zamówienie bez ponoszenia konsekwencji, co nie narusza jego prawa do odstąpienia od umowy. 

PROMOCJE
POLECAMY
Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].